ÖDEME & TESLİMAT
TESLİMAT SÜRESİ
Siparişleriniz 1 ila 10 iş günü içerisinde kargo firmasına teslim edilir. Ancak satış yoğun dönemlerde siparişler, aşırı miktarda siparişin olması sebebiyle gecikme yaşayabilir. D’MUSE’un kontrolü dışındaki diğer koşullardan kaynaklanan sevkiyat gecikmelerinden sorumlu tutulamaz. Faturanız, kargoya verildikten sonra size e-posta ile gönderilecektir.
Cuma günü 14:00’den sonra verilen siparişler Pazartesi günü işleme alınır. Teslimat saatleri iş günleri 09.00 – 18.00 arasındadır. Pazar günleri teslimat yapılmamaktadır.
ÖDEME YÖNTEMİ
Sipariş verildiğinde, kredi kartı bilgileri İyzico tarafından sağlanan korumalı çevrimiçi bankacılık sistemine iletilir. Siparişiniz verildikten sonra, gerekli tutar ön provizyon olarak tutulur. Siparişiniz kargoya verildikten sonra siparişinizin tutarı ve para birimine göre kartınızdan ödeme alınır.
SİPARİŞ TAKİBİ
Gönderiniz gerçekleştiğinde size SMS ve E-mail yolu ile kargo takip numarası gönderilecektir, ayrıca kullanıcı profilinizden siparişinizin güncel halini kontrol edebilirsiniz.
Aşağıda belirtilen linke takip numaranızı girerek siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz.
http://www.yurticikargo.com/bilgi-servisleri/sayfalar/kargom-nerede.aspx
TESLİMAT ÜCRETİ
Tüm alışverişlerde kargo ücretsizdir.
Teslimat ile ilgili dikkat edilmesi gereken konular:
Teslimat sırasında adreste bulunmuyorsam ne olacak?
Adreste bulunmadığınız takdirde kargonuz “teslim edilmedi” olarak işaretlenir ve geri döner. Bir sonraki iş günü tekrar adresinize getirilir. Kargo şirketi ile irtibata geçerek gelecekleri saat hakkında ön bilgi alarak, paketinizin sizin icin uygun bir saatte teslim edilmesini sağlayabilirsiniz. İkinci kez gelindiğinde adreste bulunmamanız durumunda ofis adresimize iade edilir.
Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?
Siparişinizi teslim alırken kargo paketinizde hasar (yırtık, ezilme, ıslanma, vb.) olup olmadığını mutlaka kontrol etmelisiniz. Hasar tespiti durumunda, oluşan hasar ürüne zarar vermiş veya hasar nedeniyle faturadaki ürün ile içerik eşleşmiyor ise kargoyu teslim almamanız ve kargo yetkilisine tutanak tutturmanız gerekmektedir.
Tutanak, oluşan hasarın siz kaynaklı olmadığını belirttiği icin değişim veya iade işleminizi kolaylaştıracaktır. Tutanak sonucunda yeni ürün en kısa sürede adresinize gönderilecektir.
Kargoyu teslim aldıktan sonra yapılan eksik veya hasarlı ürün bildirimleri, tutanak olmadığı için incelemeye tabi tutulur. İnceleme sonuca göre kabul edilebilir veya reddedilebilir.
Ürün kargodan eksik çıkarsa ne yapmalıyım?
[email protected] e-mail adresinden ya da +90 539 433 68 73 numaralı WhatsApp hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.
